Mostra russa 2019

GHORIT hà assistitu à una mostra in Mosca in 2019.

Exhibition Name: Reti elettriche di Russia-2019

Tempu di mostra: 3-6 dicembre 2019, u periodu di mostra hè di 4 ghjorni

Locu: Moscow Exhibition Center, GAO VVC, Estate 119, Mir Prospect, Mosca, 129223

In u 2016, u mercatu tutale di l'equipaggiu elettricu russu era di circa 1,8 trilioni di rubli. Sicondu i dati di u Ministeru di l'Energia Russu, più di 60% di l'equipaggiu elettricu supera a vita di serviziu.

In Russia, più di a mità di l'equipaggiu di generazione di energia hè sempre in funziunamentu per più di 30 anni, è circa 60% -80% di e linee di trasmissione in a reta di trasmissione sò seriamente invechjate. Sicondu stimi da a Federazione Russa Grid Corporation, in i prossimi 10 anni, a quantità implicata in a trasfurmazioni di a reta di trasmissione ghjunghjerà à 100 miliardi di dollari.

sd

3. Scopu di l'esposizione:

L'ingegneria di a rete elettrica, l'equipaggiu di trasmissione è di distribuzione di l'energia, l'equipaggiu d'automatizazione di a rete di energia, l'equipaggiu di l'automatizazione di a rete di distribuzione, i sistemi di trasferimentu di energia, u software di u sistema di energia, l'equipaggiu di trasmissione è di trasfurmazione di ultra-alta tensione, trasformatori, interruttori di alta, media è bassa tensione, armari di commutazione, A custruzzione di a rete elettrica urbana è rurale è l'equipaggiu di trasfurmazioni, ecc.

Dispositivu di monitorizazione in linea d'isolamentu di l'equipaggiu di l'operazione di a rete -, l'equipaggiu di cuntrollu di l'operazione di a rete di distribuzione, l'equipaggiu di monitoraghju di u sistema di rete, u sistema di monitoraghju remotu di a substazione, u sistema di fusione (de) icing, u dispusitivu di compensazione di a putenza reattiva, un reactore, una bussola d'alta tensione, un parafulmine, un isolante, una messa a terra. dispusitivu, prutezzione di relè è automatizazione

ht (1) ht (2)

Strumenti è metri, metri d'energia elettrica, fili è cavi, condotti di autobus, materiali isolanti, mutori, relè, condensatori, interruttori di circuiti, contactors, inverter, apparecchi elettrici d'alta, media è bassa tensione, custruzzione elettrica, prudutti d'energia elettrica, diverse fonti d'energia. è tecnulugie di prutezzione di l'energia, tecnulugia è equipaggiu di risparmiu di energia, diverse stazioni di scatula, arnesi di mantenimentu di energia, veiculi di custruzzione speciale di energia elettrica, equipaghji di generazione di energia chjuca, generatori di diesel, apparecchi di riscaldamentu elettricu, etc.

s


Tempu di pubblicazione: 04-09-2020