Applicazione di l'isolatori di resina epossidica in l'equipaggiu di energia

Applicazione di l'isolatori di resina epossidica in l'equipaggiu di energia

Nta l'ultimi anni, l'insulatori cù resina epossidica cum'è dielettrica sò stati largamente utilizati in l'industria di l'energia, cum'è bushings, insulatori di supportu, scatuli di cuntattu, cilindri insulanti è pali fatti di resina epossidica in switchgear trifase AC d'alta tensione. Culonni, etc., parlemu di qualchi di e mo opinioni persunali basati nantu à i prublemi d'insulazione chì si trovanu durante l'applicazione di sti parti d'insulazione di resina epossidica.

1. Pruduzzione di insulation resina epossidica
I materiali di resine epossidiche anu una serie di vantaghji eccezziunali in i materiali insulanti organici, cum'è una alta coesione, una forte adesione, una bona flessibilità, eccellenti proprietà di cura termica è una resistenza di corrosione chimica stabile. Prucessu di fabricazione di gel di pressione d'ossigenu (processu APG), fusione à vacuum in diversi materiali solidi. E parti insulanti di resina epossidica fatta anu i vantaghji di una alta forza meccanica, una forte resistenza à l'arcu, una alta compattezza, una superficia liscia, una bona resistenza à u friddu, una bona resistenza à u calore, una bona prestazione d'insulazione elettrica, etc. rolu di sustegnu è insulazione. E proprietà fisiche, meccaniche, elettriche è termiche di l'insulazione di resina epossidica per 3,6 à 40,5 kV sò mostrate in a tabella sottu.
E resine epossidiche sò aduprate inseme cù additivi per ottene u valore di l'applicazione. L'additivi ponu esse selezziunati secondu diversi scopi. L'additivi cumunimenti usati includenu e seguenti categurie: ① agente di cura. ② modificatore. ③ Riempimentu. ④ più magre. ⑤Altri. À mezu à elli, l'agente di curazione hè un additivu indispensabile, s'ellu hè adupratu com'è adesivo, revestimentu o castable, deve esse aghjuntu, altrimenti a resina epossidica ùn pò esse guarita. A causa di diversi usi, proprietà è esigenze, ci sò ancu esigenze diverse per resine epossidiche è additivi cum'è agenti di cura, modificatori, riempitivi è diluenti.
In u prucessu di fabricazione di parti insulanti, a qualità di e materie prime cum'è a resina epossidica, u muffa, u muffa, a temperatura di riscaldamentu, a pressione di versà è u tempu di curazione anu un grande impattu nantu à a qualità di u pruduttu finitu di l'insulating. parti. Per quessa, u fabricatore hà un prucessu standardizatu. Prucessu per assicurà u cuntrollu di qualità di e parti insulanti.

2. Meccanismo di rottura è schema di ottimisazione di l'insulazione di resina epossidica
L'insulazione di resina epossidica hè un mediu solidu, è a forza di u campu di ruptura di u solidu hè più altu ch'è quella di u mediu liquidu è gasu. rottura media solida
A caratteristica hè chì a forza di u campu di breakdown hà una grande relazione cù u tempu di l'azzione di tensione. In generale, a rottura di u tempu d'azzione t U polu chjamatu solidu sigillatu si riferisce à un cumpunente indipendente cumpostu da un interrupter à vacuum è / o una cunnessione conduttiva è i so terminali imballati cù un materiale insulante solidu. Siccomu i so materiali insulanti solidi sò principarmenti resina epossidica, gomma di silicone di putenza è adesivi, etc., a superficia esterna di l'interruttore di vacuum hè incapsulata à turnu da u fondu à a cima secondu u prucessu di sigillatura solida. Un polu hè furmatu nantu à a periferia di u circuitu principale. In u prucessu di produzzione, u polu deve assicurà chì u rendiment di l'interruttore di vacuum ùn serà micca ridutta o persu, è a so superficia deve esse piatta è liscia, è ùn deve esse micca looseness, impurità, bolle o pori chì riducenu e proprietà elettriche è meccaniche. , è ùn deve esse micca difetti cum'è cracks. . Nunustanti chistu, u tassu di rifiutu di 40,5 kV prudutti di u polu solidu-sealed hè sempre relativamente altu, è a perdita causata da u dannu di u interrupter vacuum hè un mal di testa per parechje unità di fabricazione. U mutivu hè chì u tassu di rigettu hè principalmente duvuta à u fattu chì u polu ùn pò micca risponde à i bisogni d'insulation. Per esempiu, in a prova d'isolamentu di tensione di resistenza à a frequenza di 95 kV 1 min, ci hè un sonu di scaricamentu o fenomenu di rottura in l'insulazione durante a prova.
Da u principiu di l'insulation high-voltage, sapemu chì u prucessu di rottura elettrica di un mediu solidu hè simile à quellu di un gasu. L'avalanche di l'elettroni hè furmatu da l'ionizazione d'impattu. Quandu l'avalanche di l'elettroni hè abbastanza forte, a struttura di lattice dielettrica hè distrutta è a rottura hè causata. Per parechji materiali insulating aduprate in u polu solidu-sealed, u più altu voltage chì u gruixu unità pò sustiniri nanzu rupture, vale à dì, a forza inerente di u campu di breakdown, hè relativamente altu, in particulare u Eb di resina epossidica ≈ 20 kV/mm. Tuttavia, l'uniformità di u campu elettricu hà una grande influenza nantu à e proprietà insulating di u mediu solidu. S'ellu ci hè un campu elettricu eccessivamente forte à l'internu, ancu s'è u materiale insulante hà abbastanza spessore è un margine d'insulazione, sia a prova di tensione di resistenza sia a prova di scarica parziale sò passate quandu si abbanduneghja a fabbrica. Dopu un periudu di funziunamentu, i fallimenti di l'insulation breakout pò ancu esse spessu. L'effettu di u campu elettricu lucale hè troppu forte, cum'è a carta strappata, u stress eccessivamente cuncintratu serà appiicatu à ogni puntu d'azzione à turnu, è u risultatu hè chì a forza assai menu di a forza di trazione di a carta pò strappà tutta a forza. carta. Quandu un campu elettricu locale troppu forte agisce nantu à u materiale insulating in l'insulation organica, pruducerà un effettu "cone hole", in modu chì u materiale insulating hè gradualmente rottu. Tuttavia, in a prima fase, micca solu a tensione di resistenza di frequenza di putenza cunvinziunali è i testi di prova di scaricamentu parziale ùn puderanu micca detectà stu periculu oculatu, ma ancu ùn ci hè micca un metudu di rilevazione per detectà, è pò esse garantitu solu da u prucessu di fabricazione. Per quessa, i bordi di e linee di uscita superiore è inferiore di u polu solidu sigillatu deve esse transizione in un arcu circular, è u raghju deve esse u più grande pussibule per ottimisà a distribuzione di u campu elettricu. Durante u prucessu di pruduzzione di u polu, per i media solidi cum'è a resina epossidica è a gomma di silicone di putenza, per via di l'effettu cumulativu di l'area o di a diferenza di voluminu nantu à a rottura, a forza di u campu di rottura pò esse sfarente, è u campu di rottura di un grande. area o volume pò esse differente. Per quessa, u mediu solidu, cum'è a resina epossidica, deve esse mischiatu uniformemente mischjendu l'equipaggiu prima di l'incapsulazione è a curazione, per cuntrullà a dispersione di a forza di u campu.
À u listessu tempu, postu chì u mediu solidu hè un insulation non auto-ricuperazione, u polu hè sottumessu à parechje tensioni di prova. Se u mediu solidu hè parzialmente dannatu sottu à ogni voltage di prova, sottu à l'effettu cumulativu è à parechje tensioni di prova, stu dannu parziale serà allargatu è eventualmente porta à a rottura di u polu. Dunque, u margine d'insulazione di u polu deve esse designatu per esse più grande per evità danni à u polu da a tensione di prova specifica.
Inoltre, i spazii d'aria furmati da a scarsa aderenza di diversi media solidi in a colonna di u polu o e bolle d'aria in u mediu solidu stessu, sottu à l'azzione di a tensione, u spaziu di l'aria o di l'aria hè più altu ch'è in u solidu. mediu per via di a forza di u campu più altu in u spaziu di l'aria o a bolla. O a forza di u campu di ripartizione di e bolle hè assai più bassu di quella di i solidi. Dunque, ci saranu scarichi parziali in e bolle in u mediu solidu di u polu o scarichi di rupture in i spazii di l'aria. Per risolve stu prublema d'insulazione, hè ovviamente per prevene a furmazione di spazii d'aria o bolle: ① A superficia di ligame pò esse trattata cum'è una superficia matte uniforme (superficie di l'interruttore di vacuum) o una superficia di fossa (superficie di gomma di silicone), è Utilizà. un adesivu raghjone per unisce efficacemente a superficia di ligame. ②Eccellenti materie prime è l'equipaggiu di versazione ponu esse aduprati per assicurà l'insulazione di u mediu solidu.

3 Test di l'insulazione in resina epossidica
In generale, l'articuli di prova di tippu ubligatoriu chì deve esse fattu per i pezzi isolanti fatti di resina epossidica sò:
1) Apparizione o ispezione di raghji X, ispezione di taglia.
2) Test ambientale, cum'è a prova di u ciclu di u friddu è di u calore, a prova di vibrazione meccanica è a prova di forza meccanica, etc.
3) Test d'insulazione, cum'è a prova di scarica parziale, a prova di tensione di resistenza à a frequenza di l'energia, etc.

4 Cunclusioni
In riassuntu, oghje, quandu l'insulazione di resina epossidica hè largamente usata, duvemu applicà accuratamente e proprietà d'insulazione di resina epossidica da l'aspettu di u prucessu di fabricazione di parti d'insulazione di resina epossidica è u disignu di ottimisazione di u campu elettricu in l'equipaggiu di putenza per fà parti d'insulazione di resina epossidica. L'applicazione in l'equipaggiu di putenza hè più perfetta.


Tempu di post: 25-Jan-2022