Box-type substation - u principiu di box-type substation

U switchgear d'alta è bassa tensione integrata di u sistema di stazione di distribuzione integrata di bassa tensione è a casella di l'attività tematica di a struttura interna di u trasformatore sò integrati in un inseme cumpletu di sistema di distribuzione di l'equipaggiu elettricu. Pò esse cumpostu di una varietà di sistemi di alimentazione cum'è sistemi di alimentazione di rete d'anellu, sistemi di alimentazione di terminali intelligenti è interruttori duali. Hè necessariu di realizà a certificazione di verificazione metrologica d'alta tensione è di bassa tensione. Applicabile à i sistemi trifasi 50Hz, chjusu di u cliente, cunversione, equipaghji di distribuzione è supervisione, operazione pratica è mantenimentu. I beni sò conformi à GB/T17467, DL/T593, IEC1330 è altri standard.
Caratteristiche tecniche "2. Pruduttu. ◇ Tipi di cunchiglia opzionali: tipu di pannellu sandwich d'acciaio di culore, tipu di paisaghju di giardinu, tipu di carcassa, etc.
◇ Sala di l'equipaggiu di distribuzione di l'energia: sala d'alta tensione, sala di trasformatori, sala di bassa tensione; Disegnu di assemblea 10kv di sottostazione di tippu scatula.
◇ Ogni partizione di decoru pò esse disposta secondu u tipu è u tipu di schema di griglia, è un layout efficace è ragiunate pò esse persunalizatu secondu i bisogni;
◇ L'attellu di u sistema di distribuzione di energia hè integratu, chì hè cunvenutu per u trasportu è l'assemblea.
◇ Ci hè una basa unificata, chì pò esse spustatu cù l'uffiziu di gestione di carica, salvennu a perdita di funzione input è output di novi prughjetti nantu à a strada.
◇ Hè furzatu cù un sistema di illuminazione è di rinfrescante aria forzata, chì deve esse stallatu da i pruduttori di dehumidifier.
◇ A scatula di u paisaghju di u giardinu hè prefabbricata cù l'azzaru di l'edificazione è u cimentu, è i tile di u muru esternu sò trattati cù anti-corrosione. U disignu di u produttu hè unicu è pò esse integratu cù l'ambiente.
◇ Piani di l'equipaggiu di distribuzione di putenza configurable cum'è a reta di l'anellu altu supply è high meter, terminal intelligent high supply è high meter, ring network high supply and low meter, terminal equipment high supply è low meter. Cosa hè una substazione di scatula?
Impermeabile, resistente à e macchie è resistente à a corrosione.
Siconda, u cuncettu basu è a struttura di u trasformatore di scatula:
◇ U trasformatore di scatula hè cunnessu da l'equipaggiu di distribuzione di l'energia d'alta tensione, i trasformatori è l'equipaggiu di distribuzione di energia di bassa tensione, è hè divisu in trè funzioni: stanza d'alta tensione, stanza di trasformatore è stanza di bassa tensione; ◇◇◇.
Hè una substazione di tippu di scatula uguale à una scatula di trasformatore? Chì ghjè a diffarenza trà i dui ?
Una substazione di scatula è una scatula di trasformatore ùn sò micca listessa cosa. Ancu s'ellu sò tutti l'equipaggiu industriali di trasformatore, aghjustà a tensione di travagliu è si separanu durante u prucessu tutale di riscaldamentu di a fonte di radiazione, per assicurà chì i sfarenti utilizatori ponu applicà ogni prughjettu di l'energia in modu normale.
Quantu hè grande u materiale radiuattivu in a substazione di scatula.
I substazioni di tipu Box sò ancu cunnisciuti cum'è substazioni integrate o substazioni autonome. Questa invenzione patentata riguarda l'installazione di l'armarii d'alta tensione d'alta tensione, i trasformatori di l'equipaggiu di distribuzione di energia è l'equipaggiu di distribuzione di energia di bassa tensione secondu un certu schema di cablaggio. I cumpunenti prefabbricati di a pianta di pruduzzione sò l'equipaggiu di substazione compatti interni è esterni, vale à dì. E funzioni di l'equipaggiu elettricu è altre funzioni sò cumminati organicamente, è sò stallati in trattamenti anti-umidità, antiruggine, cuntrollu di contaminazione, a prova di roditori, sicurezza di u focu, antifurtu, insulazione termica, scatuli di struttura di struttura d'acciaio mobile cumplettamente chjusi. , soprattuttu adattatu per a custruzzione di a tecnulugia di Internet in i zoni metropolitani Hè una stazione di distribuzione nova è aghjurnata dopu a stazione di distribuzione di tipu civile. A substazione di scatula hè adattata per i campi minieri, di petroliu è di gasu, è di e centrali eoliche di ogni ghjornu. Si rimpiazza l'uriginale civili d'alta è bassa tensione di distribuzione stazioni è stazioni di distribuzione, diventendu Un novu settore di l'equipaggiu di substazione meccanica.
A scatula di trasformatore hè una scatula induve a tensione di travagliu è u voluminu attuale di l'energia elettrica sò cambiati, centralizzati è omnipresenti. Per assicurà l'analisi di a qualità di l'energia è a sicurità di l'equipaggiu industriale, hè necessariu aghjustà a tensione di travagliu in a scatula speciale di trasformatore DC, cuntrullà a tendenza di a moda (tensione di travagliu, flussu di corrente, iniezione di putere è puntu, funzioni di cunnessione è rami). di u sistema di alimentazione.


Tempu di post: Apr-19-2022