Aumentà a sicurezza è l'affidabilità cù l'armadiu di l'unità principale di l'anellu d'isolamentu solidu di a serie GVG-12

In u mondu oghje in rapidu sviluppu, a necessità di una infrastruttura elettrica efficiente è affidabile hè assai impurtante. Per risponde à queste esigenze, a serie GVG-12 unità principale di anellu insulatu solidu hè diventata una scelta eccellente. Stu interruttore cumplettamente insulatu, senza mantenimentu, usa tecnulugia d'avanguardia è insulazione superiore per mantene l'equipaggiu è l'operatori sicuri mentre assicurendu un funziunamentu affidabile ancu in ambienti duri. Andemu in u vantaghju salienti di GVG-12.

 

Funzioni putenti guarantisci a sicurità:

L'unità principale di l'anellu di isolamentu solidu di a serie GVG-12 hè pensata per furnisce una prutezzione eccellente contr'à qualsiasi fattori esterni chì ponu influenzà u so rendiment. Tutte e parti in tensione d'alta tensione sò fuse cù materiali di resina epossidica di alta qualità per ottene un rendimentu d'insulazione eccellente. Inoltre, l'interruttore di vacuum, u circuitu conduttivu principalu è u supportu insulating sò integrati perfettamente per furmà una unità solida cumplettamente insulata, assicurendu affidabilità.

 

Eccellente adattabilità:

A serie GVG-12 RMU hè pensata per risponde à e diverse esigenze di diversi ambienti. L'unità principale di l'anellu di isolamentu solidu di a serie GVG-12 hà una struttura compatta, una stallazione còmuda è un funziunamentu flexible. Cù un impressiunanti grado di prutezzione di IP67, l'Unità Principale di Anellu Isolatu Solidu GVG-12 pò operare in modu efficace ancu in ambienti induve pò esse immersa in acqua. Questa versatilità è resistenza facenu ideale per una larga gamma di applicazioni. Hè ancu persunalizatu per ambienti sfida cum'è altitudine elevata, temperature estreme, umidità, fretu severu è contaminazione pesante. U pruduttu ùn solu guarantisci a sicurità, ma ancu minimizza l'impattu ambientale, facendu una scelta sustinibili per l'infrastrutture di energia muderne.

 

U disignu innovativu migliora l'affidabilità:

L'unità principale di l'anellu insulatu solidu di a serie GVG-12 adopta una struttura modulare di isolamentu di fasi à fasi, chì pò prevene efficacemente u cortu circuitu di fasi à fasi. Questa innovazione di cuncepimentu assicura chì a rete resta sicura è opera senza saldatura, furnisce un alimentazione ininterrotta.

 

Ridefinisce i normi di sicurità:

Un vantaghju maiò di i switchgear insulati solidi hè l'assenza di SF6. Escludendu u gasu SF6, u risicu di l'accidenti di splusioni causati da a diminuzione di l'insulazione è a capacità di estinzione di l'arcu per una pressione di gas insufficiente hè eliminatu cumplettamente. A serie GVG-12 adopta un interruttore di vacuum cù prestazioni a prova di esplosione, chì rinforza e misure di sicurezza di l'equipaggiu è di u persunale.

 

Sistema Affidabile di Cinque Prevenzione Interlocking:
Per guarantisce a sicurità di u persunale di ispezione è di mantenimentu, l'Unità Principale d'Anellu Isolatu Solidu GVG-12 incorpora un mecanismu di "cinque prevenzioni interlocking". Stu sistema intreccia in modu efficace l'interruttore principale di u circuitu, l'interruttore isolante, l'interruttore di messa in terra è a porta di l'armadiu, minimizendu u risicu di accidenti durante l'operazione di mantenimentu.

 

In cunclusione, a serie GVG-12 di l'armadiu di rete d'anellu d'isolamentu solidu hè una soluzione rivoluzionaria per rinfurzà a sicurezza è l'affidabilità di i sistemi elettrici. E so caratteristiche avanzate cum'è l'insulazione cumpleta, u disignu modulare è l'eliminazione di SF6 anu stabilitu un novu benchmark per a tecnulugia di switchgear. Cuncepitu per i prughjetti muderni di distribuzione di energia, stu pruduttu eccezziunale assicura un funziunamentu senza saldatura è una sicurezza senza compromessi in ogni ambiente.

 

 


Tempu di Postu: Settembre-08-2023