Distribuzione di energia cù Soluzione GIS 35kV 1250A

L'apparecchi insulati à gasu (GIS) anu rivoluzionatu i sistemi di distribuzione di l'energia fornendu un insulamentu superiore è proprietà di estinzione di l'arcu. Utilizendu u gasu di l'esafluoruro di zolfo cum'è u mediu insulante è di spegnimentu di l'arcu, GIS permette disinni di switchgear più compacti è miniaturizzati. In questu blog, esploreremu i benefici di l'adopru di una soluzione GIS 35kv 1250A, cumprese alta affidabilità, sicurezza, cuncepimentu modulare indipendente è facilità d'applicazione.

Disegnu compactu ottimizzatu per u spaziu:

GIS sfrutta l'eccellenti proprietà d'insulazione di u gasu di l'hexafluorur di sulfuru per riduce assai a dimensione di l'armadiu. Stu disignu compactu salva u spaziu in i zoni urbani. A dimensione compatta di l'apparecchi GIS rende una scelta ideale per scenarii di distribuzione di energia à alta densità.

Alta affidabilità è sicurità:

Unu di i vantaghji principali di GIS hè l'alta affidabilità è a sicurità chì furnisce. A parte conduttiva di u circuitu principale hè sigillata in gas SF6, è u cunduttore live d'alta tensione ùn hè micca affettatu da fatturi ambientali esterni. Questu permette à l'equipaggiu di operare in modu sicuru per longu periodi di tempu senza compromette a affidabilità. Dunque, u risicu di scossa elettrica o focu hè assai ridutta, assicurendu a sicurità di a reta di distribuzione di energia.

Disegnu modulare indipendente:

L'approcciu di cuncepimentu modulare di GIS aumenta a facilità d'installazione è di mantenimentu. L'airbox hè fattu di piastra d'aluminiu d'alta precisione è hè faciule d'installà è di disassemble. Inoltre, l'interruttore d'isolazione adopta un mecanismu di trasmissione lineale di trè stazioni, chì riduce l'ingossu è migliurà e capacità di cuntrollu generale. L'intruduzioni di un modulu di cuntrollu cù quasi 100 punti PLC permette una messa à terra è l'isolazione efficienti di interruttori, tutti operati remotamente. U disignu modulare elimina ancu prublemi cum'è l'alimentazione inestabile è a resistenza di cuntattu eccessiva, risolvendu prublemi di interruzzione potenziale in u sistema di distribuzione di energia.

Eccellente gestione di scarica parziale:

A produzzione di punti di interruzione di switch face spessu prublemi di scarica parziale, chì portanu à l'instabilità è a sopravvivenza. Per superà queste sfide, i tappi di equalizazione schermati sò installati à l'esterno di ogni puntu di cuntattu. Questa suluzione innovativa risolve in modu efficace u prublema di scaricamentu parziale è assicura una rete di distribuzione di energia liscia è ininterrotta.

Applicazione convenientu è arrangiamentu:

GIS hè cuncepitu cum'è una unità autònuma capace di risponde à tutti i requisiti principali di cablaggio. Ogni unità hè furnita à u situ in una forma compacta, accurtendu assai u ciculu di stallazione in situ. Questu ùn solu risparmià u tempu, ma ancu migliurà a affidabilità generale di u sistema di distribuzione. L'applicazione conveniente è l'implementazione di soluzioni GIS facenu assai adattabile à e diverse esigenze di distribuzione di energia.

In cunclusioni, u sistema GIS 35kv 1250A hà assai vantaghji, cum'è un disignu compactu, una alta affidabilità è una sicurezza mejorata. Cù u so disignu modulare indipendente è a gestione efficiente di scarica parziale, e soluzioni GIS furniscenu un approcciu simplificatu à a distribuzione di energia. Inoltre, l'applicazione faciule è u piazzamentu aiutanu à riduce u tempu di u ciculu d'installazione è assicura una affidabilità di u sistema rinfurzata. Siccomu a necessità di una distribuzione di energia efficiente cuntinueghja à cresce, GIS hè senza dubbitu una soluzione adatta per risponde à i bisogni sempre cambianti di a società muderna.


Tempu di Postu: Oct-06-2023