Principiu di Transformer

In i linii di generazione di energia, trasfurmazioni, trasmissioni, distribuzione è cunsumu di energia, i currenti varianu assai, chì varienu da uni pochi amperes à decine di millaie di amperes. Per facilità a misurazione, a prutezzione è u cuntrollu, deve esse cunvertisce in una corrente relativamente uniforme. Inoltre, a tensione in a linea hè generalmente relativamente alta, cum'è a misurazione diretta hè assai periculosa. U trasformatore di corrente ghjoca u rolu di cunversione di corrente è isolamentu elettricu.
Per amperometri di puntatore, u currente secundariu di u trasformatore di corrente hè soprattuttu à livellu ampere (cum'è 5A, etc.). Per i strumenti digitali, u segnu campionatu hè generalmente milliampere (0-5V, 4-20mA, etc.). U currente secundariu di u trasformatore di corrente in miniatura hè milliampere, è serve principarmenti cum'è un ponte trà u grande trasformatore è u campionamentu.
I trasformatori di corrente in miniatura sò ancu chjamati "trasformatori di corrente di strumenti". (U "trasformatore di corrente di l'instrumentu" hà un significatu chì u trasformatore di corrente di precisione di rapportu multi-corrente utilizatu in u laboratoriu hè generalmente utilizatu per espansione a gamma di l'instrumentu).
U transformatore di corrente hè simile à u trasformatore è travaglia ancu secondu u principiu di l'induzione elettromagnetica. U transformatore trasforma a tensione è u transformatore di corrente trasforma u currente. L'avvolgimentu di u transformatore di corrente cunnessu à u currente misuratu (u nùmeru di giri hè N1) hè chjamatu u bobinamentu primariu (o avvolgimentu primariu, avvolgimentu primariu); l'avvolgimentu (u nùmeru di giri hè N2) cunnessu à l'instrumentu di misurazione hè chjamatu l'avvolgimentu secundariu (o l'avvolgimentu secundariu) Winding, avvolgimentu secundariu).
U rapportu currente trà u currenti primariu I1 di u transformatore di corrente è l'avvolgimentu secundariu I2 hè chjamatu u rapportu attuale di u currente K. U rapportu attuale di u trasformatore di corrente quandu travaglia à a currente nominale hè chjamatu u rapportu di corrente nominale di u transformatore di corrente, chì hè rapprisintatu da Kn.
Kn = I1n/I2n
A funzione di u trasformatore di corrente (CT) hè di cunvertisce una corrente primaria cù un valore più grande in una corrente secundaria cù un valore più chjucu attraversu un certu rapportu di trasfurmazioni per prutezzione, misurazione è altri scopi. Per esempiu, un transformatore di corrente cù un rapportu di trasfurmazioni di 400/5 pò cunvertisce una corrente attuale di 400A in una corrente di 5A.


Tempu di Postu: Dec-17-2021