Hexafluorure di sulfuru (SF6) Circuit Breaker

Un circuit breaker in quale SF6 sottu pressione di gasu hè utilizatu per estingue l'arcu hè chjamatu circuit breaker SF6. U gasu SF6 (hexafluorur di zolfo) hà un eccellente dielettricu, arcu quenching, chimichi è altre proprietà fisiche chì anu dimustratu a so superiorità annantu à l'altri medii d'arc quenching cum'è l'oliu o l'aria. L'interruttore SF6 hè principalmente divisu in trè tippi:

  • Interruttore di circuitu di pistone senza puffer
  • Interruttore di circuitu di pistone à un puffer.
  • Interruttore di circuitu di pistone à doppia puffer.

L'interruttore di circuitu chì usava l'aria è l'oliu cum'è un mediu insulating, a so forza di estinzione d'arcu s'accumula era relativamente lenta dopu u muvimentu di separazione di u cuntattu. In u casu di interruttori di circuiti d'alta tensione, proprietà di estinzione rapida di l'arcu sò aduprate chì necessitanu menu tempu per a ricuperazione rapida, a tensione si sviluppa. L'interruttori di circuitu SF6 anu boni proprietà in questu riguardu paragunatu à l'interruttori di l'oliu o di l'aria. Dunque, in alta tensione finu à 760 kV, sò usati interruttori SF6.

Pruprietà di l'hexafluorure di sulfuru Circuit Breaker

L'hexafluorur di sulfuru pussede assai boni proprietà d'insulazione è di spegnimentu di l'arcu. Sti pruprietà sò

  • Hè un gasu incolore, inodore, non tossicu è micca inflamabile.
  • U gasu SF6 hè estremamente stabile è inerte, è a so densità hè cinque volte quella di l'aria.
  • Havi una conductività termale alta megliu cà quella di l'aria è aiuta à rinfriscà megliu i pezzi chì portanu a corrente.
  • U gasu SF6 hè fortemente elettronegativu, chì significa chì l'elettroni liberi sò facilmente eliminati da a scarica da a furmazione di ioni negativi.
  • Havi una pruprietà unica di recombinazione rapida dopu chì a scintilla energizante hè stata eliminata. Hè 100 volte più efficau in paragunatu à u medium quenching arc.
  • A so forza dielettrica hè 2,5 volte di quella di l'aria è 30% menu di quella di l'oliu dielettricu. À alta pressione, a forza dielettrica di u gasu aumenta.
  • L'umidità hè assai dannusu à l'interruttore SF6. A causa di una cumminazzioni di umidità è gasu SF6, u fluoru di l'idrogenu hè furmatu (quandu l'arcu hè interrotta) chì pò attaccà e parti di i circuit breakers.

Custruzzione di interruttori SF6

I circuit breakers SF6 sò principalmente custituiti da duie parti, à dì (a) l'unità interrupter è (b) u sistema di gas.

Unità Interruttore - Questa unità hè custituita da cuntatti mobili è fissi cumpresi un inseme di parti chì portanu corrente è una sonda d'arcu. Hè culligatu à u reservoir di gas SF6. Questa unità hè custituita da venti slide in i cuntatti in muvimentu chì permettenu u gasu d'alta pressione in u tank principale.

sf6-circuit-breaker

Sistema di Gas - U sistema di gasu di circuitu chjusu hè impiegatu in interruttori SF6. U gasu SF6 hè caru, cusì hè ricuperatu dopu ogni operazione. Questa unità hè custituita di camere di bassa è alta pressione cù una alarme di bassa pressione cù interruttori d'avvisu. Quandu a prissioni di u gasu hè assai bassu per via di a quale a forza dielettrica di i gasi diminuite è a capacità di l'arc quenching di i breakers hè in periculu, allora stu sistema dà l'alarma d'avvertimentu.

Principiu di travagliu di SF6 Circuit Breaker

In e cundizioni di u funziunamentu normale, i cuntatti di u breaker sò chjusi. Quandu u difettu si trova in u sistema, i cuntatti sò alluntanati, è un arcu hè culpitu trà elli. U spustamentu di i cuntatti in muvimentu hè sincronizatu cù a valvula chì entra in u gasu SF6 d'alta pressione in a camera d'interruzzione di l'arcu à una pressione di circa 16 kg/cm ^ 2.

U gasu SF6 assorbe l'elettroni liberi in u percorsu di l'arcu è forma ioni chì ùn agisce micca cum'è un trasportatore di carica. Questi ioni aumentanu a forza dielettrica di u gasu è dunque l'arcu hè extinguitu. Stu prucessu reduces a prissioni di u gasu SF6 sin'à 3kg/cm ^ 2 cusì; hè guardatu in u reservoir di bassa pressione. Stu gasu di bassa pressione hè rimbursatu à u reservoir d'alta pressione per reutilizazione.

Avà una pressione di pistone di puffer di ghjornu hè aduprata per generà pressione di estinzione di l'arcu durante una operazione di apertura per mezu di un pistone attaccatu à i cuntatti in muvimentu.

Vantaggio di l'interruttore SF6

L'interruttori di circuitu SF6 anu i seguenti vantaghji annantu à l'interruttore convenzionale

  1. U gas SF6 hà un eccellente insulating, arc extinguishing è parechje altre proprietà chì sò i più grandi vantaghji di i circuit breakers SF6.
  2. U gasu hè micca inflammable è chimicamente stabile. I so prudutti di descomposizione ùn sò micca splusivi è per quessa ùn ci hè micca risicu di focu o splusione.
  3. A liberazione elettrica hè assai ridutta per via di l'alta forza dielettrica di SF6.
  4. U so rendimentu ùn hè micca affettatu da variazioni in a cundizione atmosferica.
  5. Dà un funziunamentu senza rumore, è ùn ci hè micca un prublema di tensione perchè l'arcu hè extinguitu à u currente naturale zero.
  6. Ùn ci hè micca riduzzione di forza dielettrica perchè ùn si formanu micca particelle di carbone durante l'arcu.
  7. Esige menu mantenimentu è ùn hè micca necessariu un sistema di aria compressa costosa.
  8. SF6 esegue diverse funzioni cum'è sguassate i difetti di linea corta, cambià, apre e linee di trasmissione scaricate, è un reattore di trasformatore, ecc.

Svantaghji di l'interruttori SF6

  1. U gas SF6 hè suffocante in una certa misura. In u casu di fuga in u cisterna di l'interruttore, u gasu SF6 hè più pesante di l'aria è dunque l'SF6 sò stallati in l'intornu è portanu à l'affucazione di u persunale operatore.
  2. L'entrata di l'umidità in u tank SF6 breaker hè assai dannusu à u breaker, è provoca parechji fallimenti.
  3. I parti interni necessitanu di pulizia durante u mantenimentu periodicu in un ambiente pulitu è ​​​​secu.
  4. A facilità speciale richiede per u trasportu è u mantenimentu di a qualità di gas.

 

(Citemu stu articulu da stu situ web: https://circuitglobe.com/sf6-sulphur-hexaflouride-circuit-breaker.html)


Tempu di post: 25-oct-2023