U rolu di i transformatori di tensione

U principiu di travagliu hè u listessu cum'è quellu di u trasformatore, è a struttura di basa hè ancu u core di ferru è l'avvolgimentu primariu è secundariu. A caratteristica hè chì a capacità hè chjuca è relativamente custante, è hè vicinu à u statu senza carica durante u funziunamentu normale.
L'impedenza di u trasformatore di tensione stessu hè assai chjuca. Una volta chì u latu secundariu hè cortocircuitatu, u currente aumenterà bruscamente è a bobina serà brusgiata. Per quessa, u latu primariu di u trasformatore di tensione hè cunnessu cù un fusible, è u latu secundariu hè cunnessu in modu affidabile per prevene l'accidenti persunali è di l'equipaggiu da quandu l'insulazione primaria è secundaria hè dannata è u latu secundariu hà un altu potenziale per a terra.
Trasformatori di tensione per a misurazione sò generalmente fatti di una struttura monofase doppia bobina, è a tensione primaria hè a tensione per esse misurata (cum'è a tensione di linea di u sistema di putenza), chì pò esse usata in una sola fase, o dui pò. esse cunnessu in forma VV per trifase. usu. I trasformatori di tensione utilizati in u laboratoriu sò spessu multi-tap in u latu primariu per risponde à i bisogni di misurà diverse tensioni. U trasformatore di tensione per a terra protettiva hà ancu una terza bobina, chì hè chjamata un transformatore di tensione di trè bobine.
A terza bobina trifase hè cunnessa in un triangulu apertu, è i dui estremità principali di u triangulu apertu sò cunnessi cù a bobina di tensione di u relay di prutezzione di terra.
Durante u funziunamentu normale, i voltaggi trifasi di u sistema di putenza sò simmetrici, è a somma di e forze elettromotrici indutte trifasi nantu à a terza bobina hè zero. Una volta chì a messa a terra monofase si faci, u puntu neutru serà spustatu, è a tensione di sequenza zero appariscerà trà i terminali di u triangulu apertu per fà u relé attu, prutegge cusì u sistema di putenza.
Quandu a tensione di sequenza zero appare in a bobina, u flussu magneticu di sequenza zero apparisce in u core di ferru currispundente. Per questu scopu, stu transformatore di tensione trifase adopta un core di u jugo laterale (quandu 10KV è sottu) o trè trasformatori di tensione monofase. Per stu tipu di trasformatore, a precisione di a terza bobina ùn hè micca alta, ma esige certe caratteristiche di sopraexcitazione (vale à dì, quandu a tensione primaria aumenta, a densità di flussu magneticu in u core di ferru cresce ancu da un multiplici currispondente senza danni).
A funzione di u trasformatore di tensione: cunvertisce l'alta tensione in una tensione secundaria standard di 100V o più bassu in proporzione à l'usu di dispusitivi di prutezzione, misurazione è strumentazione. À u listessu tempu, l'usu di trasformatori di tensione pò isolà l'alti voltages da i travagliadori elettrici. Ancu s'è u transformatore di tensione hè ancu un dispositivu chì travaglia secondu u principiu di l'induzione elettromagnetica, a so relazione struttura elettromagnetica hè esattamente opposta à quella di u trasformatore di corrente. U circuitu secundariu di u trasformatore di tensione hè un circuitu d'alta impedenza, è a magnitudine di a corrente secundaria hè determinata da l'impedenza di u circuitu.
Quandu l'impedenza di a carica secundaria diminuisce, a corrente secundaria aumenta, cusì chì a corrente primaria aumenta automaticamente da un cumpunente per suddisfà a relazione di equilibriu elettromagneticu trà i lati primariu è secundariu. Pò esse dettu chì u transformatore di tensione hè un trasformatore speciale cù struttura limitata è forma d'usu. Simply put, hè u "elementu di deteczione".


Tempu di post: May-04-2022