I circuit breakers à vacuum deve capisce u sensu cumunu

L'interruttore di circuitu di vacuum include principalmente trè cumpunenti: camera di estinzione di l'arcu di a pompa di vacuum, induzione elettromagnetica o urganizazione di funziunamentu di a molla di torsione, è un quadru di supportu.
A vita di l'interruttore di vacuum include a vita di a pompa di vacuum, a vita di l'equipaggiu meccanicu è a vita di l'equipaggiu elettricu.
Interruttore di vacuum circuit breaker.
1. U tempu di ciclu di mantenimentu.
A camera di estinzione di l'arcu di u vacuum circuit breaker stessu ùn hà micca bisognu di mantenimentu. U vacuum circuit breaker solu deve esse installatu è aghjustatu cum'è necessariu, è a capitale pò esse messu in opera, è u mantenimentu durante u funziunamentu hè relativamente simplice. Durante u funziunamentu di l'interruttore di vacuum, quandu a frequenza di u funziunamentu righjunghji un quintu di a vita di l'equipaggiu meccanicu, a putenza deve esse tagliata per realizà una ispezione è un aghjustamentu cumpletu. Cum'è a vita di l'equipaggiu meccanicu. Quandu l'equipaggiu elettricu hè à a fine di a so vita, riduce i tempi di u ciclu di ispezione è di regulazione quantu pussibule.
2. Verificate u cuntenutu specificu di l'ajustamentu.
L'ispezione è l'aghjustamentu includenu principalmente i seguenti aspetti:
(1). Stringhje e parti di cunnessione di i terminali di u circuitu di cuntrollu principali.
(2) Pulite l'urganizazione operativa attuale è a carcassa di a camera di estinzione di l'arcu.
(3) Aghjunghjite grassu à a pusizione di eserciziu di fitness, è rimpiazzà a pusizione dannata è erodata.
(4) Verificate u puntu di cuntattu per danni.
(5) Verificate u gradu di vacuum di l'arcu extinguishing camera di a pompa di vacuum.
(6) Aghjustate altri paràmetri principali (principalmente a distanza di apertura di u circuit breaker. Verificate è aghjustate l'arrangiamentu di viaghju ridutta).
3. Clarify è rimpiazzà u gradu di vacuum di u chute arc.
(1) Evaluazione di u gradu di vacuum di a camera d'arcu extinguishing.
U gradu di vacuum di l'interruttore di vacuum hè subitu in relazione cù a prestazione di ritardante di fiamma è e caratteristiche di estinzione di l'arcu di l'interruttore isolante. In a vita di ogni ghjornu, hè difficiule di distingue bè u gradu di vacuum di a camera d'arcu extinguishing. Un metudu cumuni hè di applicà u metudu di compressione DC per stabilisce se u gradu di vacuum hè à u standard.
(2) Eliminate è rimpiazzà a camera di estinzione di l'arcu.
U travagliu di dismantling è rimpiazzà l'arcu chute hè relativamente simplice, è pò generalmente esse realizatu secondu i requisiti di u manuale di u fabricatore. Dopu u disassemblamentu è a sostituzione, e specificazioni di stallazione di l'equipaggiu di a macchina. Disposizione di corsa di u disconnector. Overtravel. Misura precisamente e distanze. Tuttavia, l'aghjustamenti duveranu esse fatti quandu si chjude. Allora eseguite a prova di tensione di resistenza AC di putenza di output.


Postu tempu: Apr-29-2022