Principiu di travagliu di l'interruttore di vacuum circuit breaker

In cunfrontu cù l'altri interruttori isolanti, u principiu di l'interruttori di vacuum hè sfarente da quellu di i sustanzi di soffiu magnetichi. Ùn ci hè micca dielettricu in un vacuum, chì face chì l'arcu s'arregu rapidamente. Cusì, i punti di cuntattu di dati dinamichi è statichi di u switch disconnect ùn sò micca assai distanziati. L'interruttori di isolamentu sò generalmente usati per l'equipaggiu di l'ingegneria di l'energia in e piante di trasfurmazioni cù tensioni nominali relativamente bassu! Cù a tendenza di sviluppu rapidu di u sistema di supply supply, l'interruttori di circuitu di vacuum 10kV sò stati prudutti in massa è appiicati in Cina. Per u persunale di mantenimentu, hè diventatu un prublema urgente per migliurà a maestria di l'interruttori di vacuum circuit breaker, rinfurzà u mantenimentu, è facenu operare in modu sicuru è affidabile. Pigliendu ZW27-12 cum'è un esempiu, u paper presenta brevemente u principiu di basa è u mantenimentu di l'interruttore di vacuum circuit breaker.
1. Proprietà insulation di vacuum.
Vacuum hà forti proprietà insulanti. In u vacuum circuit breaker, u vapore hè assai magre, è l'arrangiamentu di u colpu arbitrariu di a struttura moleculare di u vapore hè relativamente grande, è a probabilità di collisione cù l'altri hè chjuca. Per quessa, l'impattu aleatoriu ùn hè micca u mutivu principale per a penetrazione di u vacuum gap, ma sottu à l'effettu di u campu elettrostaticu di alta tenacità, i particeddi di materiale metallicu dipositu da l'elettrodu sò u principale fattore di danni d'insulazione.
A forza di compressione dielettrica in un gap vacuum hè micca solu ligata à a dimensione di u spaziu è l'equilibriu di u campu elettromagneticu, ma ancu assai affettatu da e caratteristiche di l'elettrodu di metallu è u standard di a superficia. À una distanza pocu distanza (2-3mm), u vacuum gap hà e proprietà insulating di u gasu d'alta pressione è u gas SF6, chì hè per quessa chì a distanza di apertura di u puntu di cuntattu di l'interruttore di vacuum hè generalmente chjuca.
L'influenza diretta di l'elettrodu di metallu nantu à a tensione di rottura hè specificamente riflessa in a resistenza à l'impattu (forza di compressione) di a materia prima è u puntu di fusione di u materiale metallicu. A più alta a forza di compressione è u puntu di fusione, u più altu hè a forza di compressione dielettrica di u stadiu elettricu sottu vacuum.
L'esperimenti mostranu chì più altu hè u valore di vacuum, più altu hè a tensione di rottura di u gasu di gasu, ma basicamente invariata sopra 10-4 Torr. Dunque, per mantene megliu a forza di compressione d'insulazione di a camera di soffiu magneticu di vacuum, u gradu di vacuum ùn deve esse più bassu di 10-4 Torr.
2. U stabilimentu è l'extinzione di l'arcu in u vacuum.
L'arcu di vacuum hè assai sfarente da e cundizioni di carica è scaricamentu di l'arcu di vapore chì avete amparatu prima. A cundizione casuale di u vapore ùn hè micca u fattore primariu chì causa l'arcu. A carica di l'arcu di vacuum è a scaricamentu sò generati in u vapore di materiale metallicu volatilizatu toccu l'elettrodu. À u listessu tempu, a dimensione di u currente di rottura è e caratteristiche di l'arcu varienu ancu. Di solitu divisu in arcu di vacuum low-current è high-current vacuum arc.
1. Picculu arcu vacuum currenti.
Quandu u puntu di cuntattu hè apertu in u vacuum, pruvucarà un puntu di culore di l'elettrodu negativu induve l'energia currente è cinetica sò assai cuncentrate, è assai vapore di materiale metallicu volatilizà da u puntu di culore di l'elettrodu negativu. ignitu. À u listessu tempu, u vapore di materiale metallicu è e particelle elettrificate in a colonna d'arcu cuntinueghjanu à sparghje, è u palcuscenicu elettricu cuntinueghja ancu à volatilizà novi particeddi per riempie. Quandu u currente attraversa u zero, l'energia cinetica di l'arcu diminuite, a temperatura di l'elettrodu diminuite, l'effettu propiu di a volatilizazione diminuite, è a densità di massa in a colonna d'arcu diminuite. Infine, u puntu di l'elettrodu negativu si stende è l'arcu hè spente.
A volte, a volatilizazione ùn pò micca mantene a rata di propagazione di a colonna di l'arcu, è l'arcu hè di colpu estinti, risultatu in trapping.


Tempu di Postu: Apr-25-2022